Tuesday 31 May 2011

26'5'2011

tarikh yang paling aku bahagia . bahagia ibarat dunia ni aku yang punyer . u all nk tahu ker ? hehehe .. pada hari 26'6 tu la first time aku jumpa dia . si mamat muka lagend hati cute . HAHAHA .. gurau jer . mula2 dia sampai punyer lah hati berdebar bagai nk luruh jatung d buat nye . skali aku pndang dia , WOOOW !! hensem nye .. (puji bf sendiri la jawabnye, bia la bf aku , suka ati aku la kan ?)) hahahhahaa .. terpana melihat mu. malu tpi steady trus .. kuang2 .. pada hari tu juga dia buat aku happy sangat . dia buat aku senyum , ketawa , mcm2 .. besttt sngt . lau bleh aku nk mcm tu tiap2 ari . tpi mane bleh kan , sb kehidupan ni penuh dngn cabaran dan dugaan .. ape2 pom THANKS FOR EVERYTHING SYG . iloveyou, iloveyou,n iloveyou .. !!

FIRST DATE WIF MOHD SAFARSHAH !! 
THANKS FOR COMING DEAR .. 

No comments:

Post a Comment