Friday 20 May 2011

all about him :)

all about him . ilove him so much . very2 love him . dia la orang pertama yang buat pntu hati saya terbuka kembali stelah ape yang trjadi . dia slalu buat sy rasa d hargai . rasa satu kebahagiaan . dia lah insan yang paling aku syg .

perkataan yang slalu d ucapkan :~
~iloveyou sngt2 yunk .
~miss you .
~ yunk jngn tinggl b deh . 
~ walau gapo pom jadi b ttp syg yunk ,
~dan b trimo yunk seadanya . 


 seriously , dengan kata2 yang dia slalu ucap aku happy sngt . dia faham ape yang aku nk , dia tahu erti kesetiaan , kejujuran dan kebahagiaan . thanks b . :)

HANYA DIA YANG AKU SAYANG . THANKS FOR EVERYTHING SAYANG .












setelah sekian lama aku mencari kebahagiaan , hari ini baru aku merasa satu kebahagiaan yang telah lama aku mencari . satu kebahagiaan yang cukup bermakna bagi aku setelah kehadiran seseorng yang bernama kekasih . alhamdullillah . aku amat bersyukur padamu ya ALLAH . iloveyousomuch B .. :)



"Ya allah Ya tuhanku,seandainya tlh kau catatkn dia mlikku,trcipta buatku,dekatkanlah dia padaku,satukan hatinya dgn hatiku,titipkanlah kemesraan d antara kmi agar kbahagiaan itu kekal abadi"(Amin Ya Rabbal 'Alamin)..

No comments:

Post a Comment