Friday 17 June 2011

haters


HAHAH .. baca dengan sabar k haters ..!! 

wooww . korang mmg hebat la , bijak , berpontensi . HAHA !! ade aku kesah ? nak mengata orang cermin diri tu dlu , mcm maner . lau tk der cermin , meh sini jumpa aku , aku bg duit suh korang beli cermin . muka tu cantik bia prangai tu cantik juga la . ni muka cantik , prngai DOWN  !! buat ampee ..weerrkk .. skit pom aku tk kesah korang nak cakap ape . blaja tnggi2 .. tapi bodoh juga rupanyer .. aiiyyoo , sian ma sama kamu . otak bodoh cam lembu . kuang , kuang kuang .. wweerrkkk .. benda yang paling lucu yang aku tngok kau cakap aku tergila2 kan BF kau , aku perampas .. HEELLOOO haters .. soryy ok . aku couple nga dia tu single . korang dua orang tu EX gf dia ok .. !! perasan nak mampos . eeii korang tahu tk aku tk pernah jumpa pompuan gilakan laki sampai cam tu skali .. ohhnoo . u all ni tk cukup kasih syg ker ? kuang3 .. tu la . meh aku nk kasi thu skit . time ade tu korang jaga la leklok , jngn sampai dia LARI dari korang , bila dah tk der tercri2 . bila di depan mata tak hargai ... pity u all .. :( .. tak yah la nk mengata kot fb , tk berbaloi . lau nk kata sngt meh kata depan aku , aku nk dengar sdiri dri mulut korang . meh ckp sdiri yang aku ni perampas , trgila2 kan bf ko .. meh2 .. aku cabar !! buat malluu jer la lau jnis cam tu . benda sebesar kuman jer p korang lebih2 mcm benda besar bumi . bodoh !! cari kebahagiaan sendiri la . tk perlu nak kebahagiaan orang sngt , tk berbaloi hidup .. n belajar dari kesilapan . jangan nk tunjuk murah sngt , huhh ..!! skali lagi aku nk cakap skit pom AKU TK KESAH . sebab dia milik aku .. sekian terima kasih .. :D

No comments:

Post a Comment