Friday 3 June 2011

impian saya . :)

i want to marry you dear . boleh ? saya nak jadi isteri awak yang sah . saya nk ade baby . saya nk jaga awak sampai akhir hayat . dan saya ingin hidup dngn awak hingga ker syurga . kalau la saya d beri kesempatan saya nak jerit kuat2 biar satu dunia tahu saya cinta awak sorang je syg ... saya tak sabar nak hidup dngn awak . ohh ye smalam sy nak g beli kuih kat satu tempat ni . pak cik yang jual kuih tu tk pernah cakap bnyk ngan aku , tba2 smalam dia tanya " dik , sorang je ker ? " aku pom jawab la " eh tak adik ade duk jaga kedai " pastu dio kata " tk lah yang ari tu la abg ker " aku jawab ler " tak la pakcik tu kawan saya " dia tanya lagi :" so , bila nak berdua " aku pom plik la nape pak cik tu ckp mcm tu .. tiba2 je tnya cam tu . aku pom buat2 tak paham la . aku tanya " berdua cam ne tu pak cik "pak cik tu ckp " hidup sorang2 ni sunyi tapi senang , n hidup berdua ni susah tapi bahagia " aii dalam ayat pak cik tu .. punyer la malu .. ya allah mcm nak letak muka lam poket jer .. pastu aku pom nk melangkah tnggll kan kedai dia tiba dia panggl plak . dia ckap " dik , pak cik nak dngr tuh eak , cepat2 la k . " aku pom dngn tersenyum jawab " insyaallah " main perasaan btl pak cik tu . seriously sblom ni tk pernah dia ckp bnyak nga aku .. mybe jodoh aku dah nak sampai kot . hehehhee .. insyaallah aku ade jodoh ngan si dia .. lau la ade jodoh , aku nk bg satu dunia tahu yang aku nak kawin . HAHAHHAHAA .. :P ok2 berbalik pada tajuk utama .. tersasul ke lain plak .. DREAM, DREAM , DREAM .. !! hanya satu .. i want to marry you B .. will you marry me ? OK BYE !!

No comments:

Post a Comment