Sunday 10 April 2011

berita baik woookkk !!

HAHAHAHA .. nak gelak jap . HAHAHAHA . mmg kelakar la u ni derr .. mmg lawak,lucu .. smalam kan lulu dpt brita yang si jejaka bodoh sombong ni tergila-gilakan pompuan yang ntah ape2 . orang tu ckp , perangai mmg tak cantik , muka pun tak cantik ,seksi seksa ,sosial truk punyer . aiyyoooo , dah macam kluar mulut gajah mask mulut buaya la plak ko ni der ...dah agak2 la wei nk pompuan seksi ke ape plih la yang elok skit . maksud i elok dri segi perangai . maluuuuuuuuuuuuuu !! lulu ade gak tngok pic pompuan tu kat fb dia . mmg seksi giler lah . letak pic napak sgalanya . hahaha . mybe bangga kot dapat pompuan hot n seksi .. lantak p la kau laki . 2 la sdp duk ckp orng mcm2 . skang kau trima je balasan . kan aku dh bnyk kali pesan tuhan tu adil ko tak dengar . kau ttp gak sombong , blagak . . pllzzz la wei . kalau kau nk aku tergugat nga GF kau tu . talk to my hand la wei . skit pun aku tk rasa tergugat . skit pun aku tk kisah . eii meremang bulu roma aku dngr berita nie .

pengajaran nya di situ .: jangan la ko nk mengata orng , nk crita2 keburukan orng , kdng2 orng tk bt ko duk kecoh jer . ko ingt la TUHAN MAHA ADIL . i like lah .. :)

No comments:

Post a Comment