Monday 11 April 2011

single . bujang . sorang2 . :)

single .. yess i'm single . kenapa saya ckp sy single malam nie . sb malam ni saya dah berhenti berharap n saya tak nk berharap lagi . sedih .. :'( .. terasa cam hidup tak d hargai , tak wujud . cukup sudah lulu menanti dia , berharap dia kembali lagi , sb dah terang2 dia tak kisah sal lulu lagi kan . so k . ni lah lumrah idop . kdng2 bnda yang kita ingatkan milik kita tak selalu nye jadi milik kita . enjoy , happy sadness is my life . life must be go on kan . lulu kene kuat , yess be strong . lau bleh lulu nk buang jauh2 dia lam idop lulu . tak d nafikan dia slalu lulu rindu , slalu lulu pk2 , slalu lulu trcri2 . tapi apa kan daya dia bukan milik lulu . kan? nape lulu berjumpa dngn dia n kenapa lulu berpisah . lulu tak pernh rasa bhagia nye hidup sprt u all smua . u all ade orng syg , ade orng ambil berat . lulu tak der . lulu sorang2 jer . sedihhh .. :'( .. nk bt cam ner kan takdir telah tertulis lulu hidup cam nie . hmm .. ape pun yang berlaku lulu ttp kene teruskan hidup , kene kuat hadapi dugaan yang mendatang , ape kan daya dah nasib bgini . uwaa !! prasaan jiwang tiba2 dtg mlm ni bila tngok wall dia cam tngah bhagia . ok lah . i harap u bhagia ngan orng yang u syg k . ingat sya slagi awak mampu , syg sy slagi awk mampu . ingat slalu pesan saya , jaga kesihatan , sakit terus makan ubt , jngn lewat2kan makan . n jaga DH elok2 , bia dia jd budak yang berguna k . saya sentiasa ingt pesan awk . last skali , saya nak awak tahu saya still rindu awak n syg awk . iloveyou n i'mgonna miss you MJ . bye MJ . :(
biarkan cinta ku menghilang begitu saja , aku sentiasa begini . tak mampu memberi kebahagiaan yang kamu inginkan , hanya belaian kasih syg yang mampu aku curahkan . nway thanks for everything , n i hope u happy always wif her . bye :)

No comments:

Post a Comment