Sunday 10 April 2011

On9 shOpping *

best woo ari ni . bangun tido . buka lappy . on9 facebook ,pastu ade 3 msg kat inbox . nak tahu 3 msg tu dari sape n ape isi nye . hahaha . dari mybestie . dia bg link shop on9 yang jual shawl . ape lg . ngan tidak mndi nye . dlm slimut trus buka link tu . main order je . bnyk la jgk . hahah . gila meroyan ker ape aku ni kan . takpe mybe ade hikmah nye tiba2 trasa nk pkai shawl . lawak la gak . aku gtahu mama . mama ckp nk pkai tdung yang lilit2 tu ker . kan terbelit2 kt leher kan . sb aku ni tk pernah pkai shawl . just pkai tudung bawal n ariani tu jer . hahahaa .. terkejut mama bila aku mntk duit nk banking sb bli tudung . hahaha . tak pe tudung punyer pasal bg je la mama 1000 pun . addooii 1000 ker ? tak lah . 100 jer . nak beli tdung uk sokmo . hahaha .. tapi kan cantik ker aku pkai shawl kan digelak kat orng . malu la aku .. tngok orng pkai ok jer . ok kot . try dulu . tak try mane tahu kan . mmg la dalam hati dah nk brubah . nk pkai tudung , solat tak nk tnggl . insyaallah berkat doa aku akan berubah suatu ari nanti . amin . doa2kan eak semua ...haa lupa nk gtahu . aku orde shawl ngan shawl coner .
cantik kan bila kakak2 ni pkai shawl . lulu beli ngan diorang la shawl . shopping sakan siot . nk test try je cantik ke tak ok ker tak ,. hahahahaha .. btw i like both of u sissy . :)

No comments:

Post a Comment