Wednesday 13 April 2011

i lOve yOu s**** !!

muaaahahhaha , ari ni aku pusing2 bandar rantau panjang msk smua kedai yang ade kat si tu , ooppss tiba2 saya ternampak S cute nye S comey jer , rambang mata , pening mcm nk pitam jer , hehehe , macam dah giler bayang , tak dir ketemukan saya dan S pada hari ini , saya bersyukur sngt , dah lama saya suka dia , n tergila2 kan dia , tiba2 S macam nk dekat ngan saya , dalam hati tuhan jer tahu , nak ker tak nk , nak ker tak , Ok saya trima S dalam hati saya , thanks S sebab sudi datang pada saya , u olls msti nak tahu kan sape s , sempat lagi saya ambik gambar dia , cute lag comey lagi , u oll jangn jelous k , ni lah S saya . :


S for SHAWL .. HAHHAHA . saya jatuh cinta dengan dia , terjatuh cinta dengan tiba2 . saya trima smua ni dngn hati terbuka , akan saya setia sampai bila2 , saya try yang terbaik untuk dia , i love you sO mus\Ch SHAWL !! muuuaaaaahhhh !!

No comments:

Post a Comment