Wednesday 13 April 2011

dan bila saya pergunakan cinta hati saya !!

nakal la pakai shawl nie . tak cantik la ngan saya , ore klate katO tOk sOng !! udOsh !!bulat mukO2 . aiyOoOo bakpO tOk sOng nga sayO ehs . udOh UDoH !! ore lain pakai cOmey blakO . hahaha . nakal2 ..hmm .. nak tengOk hasil saya satu jam try pakai , try belit2 .. :
























haaaaa tengOk mukO saya bulat lagi , lagi dan lagi .. aiyOoo . macam tk cntik jer pakai shawl . tpi saya nak cuba dan nak . bOleh bOleh bOleh kan . !! ?? insyaallah lame2 sebati nga muka kOt . hehe .. peace nO war !

2 comments:

  1. pakai la ngan anak die.. mesti lg comel.. by the way,, tahniah kerna mula mencintai nya.. :)

    ReplyDelete
  2. nice lulu.... try kai ngn ank dy.. kn dh order ari tu... try k yunkk... luv s fore evr n ever k...:)

    ReplyDelete